![]() |
17-23 вересня 2023 року «Новий світовий правопорядок: міжнародна комунікація та соціально-економічний вплив» |
|
Метою міжнародної академічної мобільності науково-педагогічних працівників ННІ є консолідація досвіду науковців і практиків України та країн-членів Європейського Союзу, які працюють над розробленням теоретичних, наукових і практичних підходів до підвищення ефективності системи освіти, проблемою реалізації Угоди про асоціацію. між Україною та державами-членами Європейського Союзу в професійному секторі кожного члена.
Основна ідея – майстерінг.
Основні завдання міжнародної академічної мобільності: актуалізація та поглиблення учасниками спеціальних професійних, науково-методичних, педагогічних, соціально-гуманітарних, психологічних, правових, економічних та управлінських компетентностей, у тому числі вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду, що сприяє якісному виконанню ними посадових обов’язків, розширенню їх професійної компетентності, зокрема:
-встановлення контактів з університетами відповідних напрямків;
-підвищення професійних компетентностей у різних наукових сферах;
-обмін досвідом європейських досягнень у галузі дидактики та виховання у ЗВО;
-презентація наукових розробок та досягнень Європейської науково-освітньої платформи;
-отримання додаткових та вдосконалення наявних знань і умінь за основними напрямами професійної діяльності;
- активізація індивідуального та особистісного розвитку в умовах заочного та дуального навчання.
Для виконання поставлених завдань та оволодіння відповідними компетентностями викладачам пропонувалися такі види роботи:
- дистанційний курс «Вивчення структури та організації освітньої діяльності в університетах-партнерах»;
- робота в електронних бібліотеках університетів-партнерів;
- включення віртуальних лекційних курсів науково-педагогічних працівників з університетів-партнерів;
- підготовлення публікацій;
- оволодіння варіативним освітнім компонентом, який складався із 5 відповідних модулів загальною кількість 180 год. (60 год. аудиторних і 120 год. позааудиторних);
- академічна мобільність передбачала тренінгову програму з наукометрії
- участь у Міжнародній конференції «Новий світовий правопорядок: міжнародна комунікація та соціально-економічний вплив»;
- майстер-класи, доповіді, дискусії з учасниками конференції, зокрема з модераторами академічної мобільності Марком Періч, проф., доктором наук Університету у м. Рієка; Джоанною Осієвич, к.п.н Університету у Варшаві; Джорданою Міколіч к.п.н, асистентом професора Університу Права (Хорватія); Марком Тюрком, к. п. н., асистентом професора (ПАР).
- екскурсії до провідних вищих закладів Хорватії (Університет в м. Рієка), Університет у м. Порєч;
- ознайомлення з роботою літньої школою студентів Університету в м. Порєчі;
- учасникам стажування була надана можливість безкоштовної публікації англійською мовою в міжнародному періодичному виданні, а також публікаційна можливість в журналах Scopus, зокрема безкоштовна публікація статті в журналі "Tourism and Hospitality Management" (квартиль журналу в Scopus – Q3).
Міжнародне стажування мало широку культурну програму, зокрема викладачі відвідали такі міста в Хорватії: м. Рієка, м. Пула, м. Пореч, м. Ровінь, а також здійснили цікаву пізнавальну екскурсію до Венеції в Італії.
Академічна мобільність мала позитивний вплив на розвиток різнопланових складників професійної компетентності викладачів нашого університету, на їхню компаративну діяльність на збагачення новим науковим, професійним та міжкультурним досвідом.