![]() |
Робота проблемної групи «ПРИРОДОЛЮБ»2024-2025 н.р. |
|
Протягом 2024-2025 навчального року проблемна група «ПРИРОДОЛЮБ» продовжила активну роботу з проблематики формування екологічно вихованої особистості здобувача початкової освіти у процесі опанування природничою освітньою галуззю в рамках інтегрованого курсу Нової української школи «Я досліджую світ».
Склад групи охоплює здобувачів освіти спеціальності 013 Початкова освіта, які продовжили досліджувати теоретичні основи природознавчої освіти, вивчати питання екологічного виховання молодших школярів, підбирати і впроваджувати в освітній процес початкової ланки Нової української школи сучасні методики та досліджувати ефективність їх застосування на практиці.
Протягом року значна увага приділялася ознайомленню з передовим педагогічним досвідом щодо використання ефективних прийомів, методів роботи, форм організації освітнього процесу, інноваційних педагогічних технологій в сучасній початковій школі з метою екологічного виховання, дослідженню методики формування екологічної компетентності учнів 1–4 класів, пошукам ефективних, результативних і дієвих умов і шляхів екологічного виховання, виявленню критеріїв і показників екологічної вихованості молодшого школяра, спостереженням за зміною її якісних показників залежно від раціонального поєднання форм, методів, прийомів, технологій роботи в процесі опанування молодшими школярами природничою освітньою галуззю.
Учасники групи залучалися до підготовки студентських тез, брали участь в написанні курсових і магістерських робіт, брали активну участь у наукових заходах різних рівнів – конференціях, семінарах, форумах, презентуючи свої дослідження та обговорюючи актуальні проблеми сучасного природознавства через призму початкової освіти.