![]() |
Захист виробничої практики на робочому місці соціального працівника здобувачі освіти 32-СР, 41-СР й 10-41 СР груп спеціальності 231 Соціальна робота |
|
Майбутні соціальні працівники, 32-СР, 41-СР й 10-41 СР груп навчально-наукового інституту педагогіки і психології, у період з 17 лютого по 23 березня та з 10 березня по 23 березня 2025 року проходили виробничу практику на місці роботи соціального працівника. Метою практики було: оволодіння професійними функціями соціального працівника; формування і вдосконалення базових професійних навичок та вмінь; забезпечення успішності майбутньої професійної діяльності у закладах соціального обслуговування.
Під час проходження практики майбутні соціальні працівники планували та реалізовували свою діяльність відповідно до завдань визначених програмою практики. Виробнича практика проводилася в соціальних установах, освітніх закладах м.Середина-Буда, м.Ямпіль, м.Шостка та селищах Шосткинського району.
Протягом терміну практики, майбутні соціальні працівники набули знання вміння та навички з різноманітних видів соціально роботи в закладах соціального обслуговування, а саме: складання звітної документації; вивчення специфіки роботи соціального працівника та змісту діяльності соціального закладу; зібрання інформації про практичний досвід вирішення соціальних проблем клієнтів.
За час проходження практики майбутніми соціальними працівниками були розроблені та проведені залікові заходи з різними групами осіб, які потрапили у складні життєві обставини за виховним, профорієнтаційним, профілактичним, розвивальним, діагностичним та консультативним напрямками («Уникнення конфліктних ситуацій в сім’ї, «Ми разом», «Мої права і обов’язки», «Контроль агресивної поведінки», «Дорогою віків», «Дидактична гра: безпека разом з Патроном», «Мінна небезпека. Правила безпечної поведінки» тощо).
Захист виробничої практики на місці роботи соціального працівника 32-СР, 41-СР та 10-41 СР груп відбувся 1 квітня та 20 травня 2025 року. Здобувачами освіти були підготовлені презентації з соціальної роботи, яку вони здійснювали на робочому місці соціального працівника в соціальних установах й закладах освіти.
В цілому проходження практики дало можливість краще пізнати особливості професійної роботи соціального працівника й довело складність та важливість роботи з особами, які опинилися в складних життєвих обставинах.