![]() |
Робота проблемної групи «Краєзнавці»Секція 2. "Використання цифрових технологій та арт-терапевтичних методик для забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів у навчальному процесі" 2023-2024 н.р. |
|
Секція 2 проблемної групи «Краєзнавці»: "Використання цифрових технологій та арт-терапевтичних методик для забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів у навчальному процесі".
У сучасних освітніх умовах особливе значення має створення психологічно комфортного та безпечного середовища для молодших школярів. Протягом 2023-2024 навчального року секція проблемної групи досліджувала ефективність поєднання цифрових інструментів з арт-терапевтичними методиками у навчальному процесі.
Значну увагу було приділено використанню мобільних додатків, інтерактивних платформ та мультимедійних ресурсів для покращення рівня організації дистанційного навчання, зниження рівня стресу учнів. Також були впроваджені арт-терапевтичні техніки – створення колажів, малювання емоцій, робота з природними матеріалами, що сприяють самовираженню та покращенню емоційного стану дітей.
За результатами роботи були написані тези доповідей, статті, результати роботи успішно апробовані на конференціях. Інтеграція арт-терапевтичних і цифрових технологій у навчальний процес сприяє емоційному розвитку учнів, знижує стрес і допомагає в самовираженні, стимулює творчість і критичне мислення, покращує цифрові навички, враховує індивідуальні потреби учнів, зокрема з особливими освітніми потребами, та підвищує мотивацію до навчання, роблячи його більш захоплюючим і інтерактивним.